Fredag!

Höll på att missa tiden hos läkaren, då jag kollat helt fel!!!
Väl där var det kaos, datasystemen nere och landstinget har ingen backup om något sånt händer...
Så fick berätta kortfattat om vem jag var för läkaren och hans min var oslagbar :P. Ändå nämnde jag inte mkt...Själv sa jag att "vaddå, jag är van" och ser inte det som han gjorde.
Fick det jag behövde, men receptet dröjer då datorerna inte funka som de skulle...Blev en intressant diskussion om IT ;)

Skönt med fredag, ska dansa runt lite med dammsugaren, sen inte göra något speciellt. Lite plugg blir de väl, men inget jobbigt som ska göras iaf.

Imorgon ska jag stå på stan och göra reklam för vår kurs och skola. En kul utmaning för mig, som kan få små återfall av min "sociala fobi" (kallades blyg då jag var ung...). Försöker utmana mig då det går, annars går utvecklingen bakåt ju...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0