En helt vanlig dag

Nu fixar jag tidig middag, är hungrig för en gångs skull! Försöker få tiden att gå, har så hemskt ont i mina händer. Gjorde en operation för ett tag sen, karpaltunnelsyndrom. Men kommer inte att bli återställd förrän om typ ett år. Och ovanpå det har en annan nerv börjat bråka i samma hand. Det kan dem däremot inte göra så mkt åt...
Jag har aldrig en smärtfri dag eg, men van! Och trots alla krämpor plus diabetes, försöker jag att inte låta det ta över. Man lever ju bara en gång!! Och finns ju värre saker...
Nu pluggar jag, ska starta kurser snart och fått lite extrajobb i form av att göra loggor och undervisa! För att varva ner handarbetar jag, sticka, virka, brodera...ja, beror på hur kroppen mår! Men oftast tycker jag att glädjen överväger att det smärtar!!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kram på dig

2012-05-03 @ 15:10:34
URL: http://blogg.amelia.se/bambitjej/
Postat av: Tess

Tack vännen :)

2012-05-03 @ 16:41:32
URL: http://telibra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0